İŞKUR 1150 Büro Personeli Alımını Başlattı! KPSS Şartsız ve Sınavsız Başvuru İmkânı

Türkiye İş Kurumu tarafından özel şirket ve kurumlarda çalışmak üzere 1150 büro personeli alınıyor. KPSS şartsız ve sınavsız başvuru imkânı için detaylar.

İŞKUR tarafından dönem dönem gerçekleştirilen işçi alımlarına bir yenisi daha ekleniyor. Buna göre yeni açılan iş ilanında 1150 büro personeli alınıyor. 

KPSS şartı aranmayan bu alımlarda belirli başlı şartları yerine getirmek yeterli oluyor. Başvuru linki üzerinden başvuruda bulunarak değerlendirmeye alınıyor. 

İŞKUR Başvuru Şartları Neler? 

Özel sektör ve kurumlarda büro personeli olarak çalışmak için öncelikle Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak gerekiyor. 

Güvenlik soruşturmasının temiz olması ve sağlık probleminin olmaması da aranan nitelikler arasında bulunuyor. Eğitim kademesi olarak en az lise mezunu olmak yeterlidir. 

Ön lisans ve lisans mezunları da iş alımına başvurabiliyor. 18 yaşın üstünde olan tüm bireyler Office programlarına da hakimse başvuru yapabiliyor. 

Başvuru Nasıl ve Nereden Yapılıyor? 

Büro personeli olarak çalışmak isteyenler KPSS şartsız başvuruda bulunuyor. İŞKUR üyeliği ile ya da e-devlet üzerinden giriş yaparak online başvuru yapılıyor. Şehrinize ve ilçenize uygun ilanlara da bu sayede bakarak özel tercih yapabiliyorsunuz. 

İŞ İLANINA BAŞVURMAK İÇİN TIKLAYIN.

İLGİLİ HABERLER